Ημερομηνία - Ώρα

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

''Καρφιά'' του Οζίλ σε Ανρί!

Ο Μέσουτ Όζιλ φάνηκε να πειράχτηκε από τις δηλώσει του Τιερί Ανρί, και με σημερινές του δηλώσεις πέρασε στην αντεπίθεση, και πέταξε τα ''καρφιά'' του στον Γάλλο θρύλο της Άρσεναλ.
Το ζήτημα της ανανέωσης συμβολαίου του Μεσούτ Οζίλ καθυστερεί με συνέπεια ο Τιερί Ανρί μέσω του Sky Sport να πετάξει το καρφάκι του για τον Γερμανό μέσο. ''Κρατιέται όμηρος'' δήλωσε ο Ανρί τηλεοπτικά και δεν το συνέχισε.

Ο Οζίλ πέρασε στην αντεπίθεση και έκανε δηλώσεις στο Γερμανικό περιοδικό Kicker. Αναφέρθηκε για την ανανέωση συμβόλαιο του που λήγει το 2018, και αφήσε ερωτηματικά στις τάξεις των ''Κανιονέρηδων'' ότι η ανανέωση του, εξαρτάται για το αν θα μείνει ο Αρσέν Βενγκέρ η οχι. Ο Οζίλ θέλει ο Αλσάτος τεχνικός, να συνεχίσει να είναι και τα επόμενα χρόνια προπονητής της λονδρέζικης ομάδας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γερμανού:

''Ο σύλλογος γνωρίζει ότι εδώ που βρίσκομαι είμαι κυρίως, του Αρσέν Βενγκέρ. Αυτός με υπέγραψε, αυτός με έπεισε να είμαι εδώ, και με την δίκη του εμπιστοσύνη είμαι εδώ. Ο συλλόγος γνωρίζει επίσης να ξέρω τι θα συμβεί με τον προπονητή. 

Όσο για τους επικριτές του και τον αρχισκόρερ των ''Κανιονέρηδων''  και ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην ιστορία της Πρέμιερ Λιγκ, ο Οζίλ δήλωσε:

''Όλοι έχουν δικαίωμα να πουν αυτό που θέλουν, αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τι λένε. Οι πρώην παίκτες της ομάδας  που έχουν άποψη δεν γνωρίζουν τι έχει συζητηθεί ανάμεσα σε εμένα και τον σύλλογο.'' , αναφέρωντας τον Ανρί.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates