Ημερομηνία - Ώρα

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Σέρχιο Ράμος: ''Δεν τους αξίζει σεβασμός.''

Ο Σέρχιο Ράμος μετά το τέλος του αγώνα Σεβίλη-Ρεάλ (3-3) ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για την επίτευξη του γκολ του, τον πανηγυρισμό, αλλά και για τους οπαδούς της Σεβίλης.
Η Ρεάλ Μαδρίτης παρότι μέχρι το 80' βρισκόταν πίσω στο σκορ, με 3-1, μέχρι το 90' μπήκαν αλλά 2 γκολ από τους Πρωταθλητές Ευρώπης και έγραψαν ιστορία. Η Ρεάλ Μαδρίτης εκτός το ότι προκρίθηκε στην επόμενη φάση, έγινε η Ισπανική ομάδα με τα περισσότερα αήττητα αποτελέσματα, είναι 40. Η ομάδα του Ζινεντίν Ζιντάν έχει ξεχάσει την λέξη ήττα. Για την ιστορία το ρεκόρ κατείχε η Μπαρσελόνα με 39 αήττητους αγώνες την περσινή σεζόν, ωστόσο οι ''Μερένχες'' έφτασαν τα 40 και συνεχίζουν!

Το παιχνίδι είχε ωραίο θέμα, όμως από το 1ο σφύγιργμα του διατητή μέχρι το τελευταίο, ο αγώνας μοίριζε ''μπαρούτι''. Μια μερίδα οπαδών της Σεβίλη οι φανατικοί της, περίπου 5.000 άτομα, αποδοκίμαζαν συνεχώς τον Σέρχιο Ράμος, βρίζωντας του, την οικογένεια του, και την μητέρα του. Ο Ισπανός αμυντικός προέρχεται από τις ακαδημίες της Σεβίλη, ωστόσο οι ''Σεβιγιάνοι'' μετά τον τελικό του Σούπερ Καπ, όπου ο Ράμος ισοφάρισε στο τέλος του αγώνα, και πανηγύρισε έγινε ''κόκκινο'' πανί για τους οπαδούς, της πρώην του ομάδα. Στο 83' η Ρεάλ κέρδισε πέναλντι, την εκτέλεση ανέλαβε ο Σέρχιο Ράμος, καθώς ευστόχησε, πήγε στο πέταλο των αντιπάλων οπαδών, και έδειξε το όνομα του, εκεί το ποτήρι ξεχείλισε, και μέχρι να αποχωρήσει από το γήπεδο άκουγε ότι βρισιά ήθελε. 

Ο 30χρονος δέχθηκε κριτική και από ΜΜΕ στην Ισπανία, ο ίδιος βγήκε μίλησε, υπερασπίστηκε τον εαυτό του, τονίζοντας πως σε όλη την διάρκεια του αγώνα, δεν ανεχόταν να τον βρίζουν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σέρχιο Ράμος:

''Δεν έδειξα σε κανέναν ασέβεια, σύγνωμη μόνο στον Σορία, η αλήθεια να λέγεται εγώ προκλήθηκα. Υπήρχαν δύστηχως οπαδοί στο γήπεδο που με έβριζαν από το 1ο λεπτό έμενα την οικογένεια μου, αλλά και την μητέρα μου. Η Σεβίλη θα είναι πάντα το σπίτι μου, αλλά εγώ είμαι αρχηγός της Ρεάλ Μαδρίτης, και οφείλω να υπερασπίζομαι την ομάδα μου.''

''Από την άρχη είχα πει ότι δεν θα πανηγύριζα στο σπίτι μου, αλλά οι συγκεκριμένοι οπαδοί δεν άξιζουν τον σεβασμό κανενός, και εγώ τους απάντησα.  Μάλλον ο κόσμος έχει παρεξεγήσει πως έφυγα από το Σάντσεθ Πιχθουάν, αυτό θα είναι πάντα το σπίτι μου. Το έχω ξαναπεί πως αν πεθαίνω, θέλω να με θάψουν με σημαία της Σεβίλη και της Ρεάλ.''


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates